Saturday 20 December 2008

အေမ့ကို … ျပန္ေပး



ဘ၀မွာ
ငိုရင္ ေခ်ာ့ေစခ်င္တဲ့ အရြယ္ကစလို႔
က်ေနာ္ ၾကားခ်င္တာ
အေမ့ရဲ႕ သားေခ်ာ့ေတး။

ဘ၀မွာ
လျပည့္၀န္းကို ၾကည့္တတ္ကာစ
က်ေနာ္စားခ်င္တာ
အေမခြံ႕ေကၽြးမယ့္
ထမင္းဆီဆမ္း … ။

ဘ၀မွာ
ခုလို အ႐ိုးခိုက္ေအာင္ ေအးတဲ့ေဆာင္း
က်ေနာ္ ခိုေအာင္းခ်င္တာက …
အေမ့ ရင္ခြင္။

ေခတ္ေတြ စနစ္ေတြအေၾကာင္း
က်ေနာ္ ဘယ္သိမလဲ ေမေမ
က်ေနာ္သိေနတာ …
က်ေနာ့္မွာ အေမရွိခဲ့တယ္၊
က်ေနာ္ သိခ်င္တာ …
က်ေနာ့္အေမဘယ္မွာလဲ၊
က်ေနာ္ ေနခ်င္တာ
အေမ့ရဲ႕ မိသားစု အိမ္ကေလး၊
တကယ္လို႔မ်ား
ဘ၀ကို ျပန္ေရြးခြင့္ရခဲ့ရင္ …။ ။

(SAW)

16 comments:

Anonymous said...

တကယ္လုိ႕မ်ား ဘ၀ကုိျပန္ေရြးခြင္႕ရခဲ႕ရင္ က်ေနာ္ ကေမ႔ေမ႔ရင္ခြင္ထဲ ကေလးတေယာက္လုိ ႏုိးတ၀က္အိမ္မက္ဆုိးေတြထဲ ကေယာင္ကတမ္းနဲ႕ ညနက္နက္ေတြထဲ ရွာေဖြေနမိတယ္ ၊ ေမ႕ေမ႕ရယ္ကုိပါ........
ခံစားရတယ္ဗ်ာ၊ အားလုံးရဲ႕ခံစားခ်က္ေတြနဲ႕ထပ္တူေနမယ္႕ကဗ်ာေလးတပုဒ္ပါ

GreenGirl said...

ထပ္တူခံစားရပါတယ္ :(

ဒီဇင္ဘာႏွင္း said...

ကဗ်ာေလးကအရမ္းေကာင္းပါတယ္။ တကယ္လို႔မ်ား ေရြးခြင့္ရရင္ အေမ့ရင္ခြင္မွာ အျမဲတမ္းခိုလံႈခြင့္ရနိုင္မယ့္ အရြယ္ကို အျမဲတမ္းလိုခ်င္မိပါတယ္။

မဆုမြန္ said...

တကယ္လို႕မ်ား ဘ၀ကိုျပန္ေရြးလို႕ရရင္..
။။။တကယ္လို႕မ်ား ဘ၀ေတြကို ျပန္ေရြးလို႕ရရင္..

Dream said...

ကဗ်ာေကာင္းေလးတခုပါ.. ဖတ္ျပီး ရင္ထဲ နင့္သြားတယ္...

အေမအေမ... အေမ့ကိုသတိရတယ္

Kaung Kin Ko said...

အေမ့ ကုိ တမ္းတထားတဲ့ ကဗ်ာေလး ဖတ္ျပီ းအေမကုိ လြမ္းသြားတယ္ဗ်ာ။

ေမာင္ထင္ said...

မ်က္ရည္ေတာင္က်မိတယ္ဗ်ာ။အေမ့ကိုလြမ္းလို ့

Unknown said...

ေတာ္ေတာ္ေလးကို ေကာင္းတဲ့ ကဗ်ာေလးဗ်ာ....
ရင္ထဲမွာ တစ္မ်ဳိးႀကီးခံစား၇တယ္

ေတာင္ေပၚသား said...

အေမ ကဗ်ာေလးကုိ လာခံစားသြားပါတယ္ တေန႕ေန႕ေပါ့ က်ေနာ္တုိ႕ ခ်စ္ေသာ မိသားစုေတြနဲ႕ ျပန္လည္ ဆုံေတြ႕ရမွာပါ

Than Yaw Zin said...

အေမ့ကိုလြမ္းတယ္... အေမမ်က္ႏွာကို ၾကည့္ၿပီး စကားေတြတဝၾကီးေျပာခ်င္တယ္..

အိိမ္လြမ္းသူ said...

ကဗ်ာဖတ္ေလးဖတ္ၿပီး ခံစားသြားရပါတယ္..။

အိပ္မက္နိဒါန္း said...

အေမ့ကိုအရမ္းသတိရေနတဲ့အခ်ိန္မွာ ဒီကဗ်ာေလးကို ဖတ္ရင္းနဲ႔မ်က္ရည္က်မိတယ္..

ပန္းခေရ said...

ကဗ်ာေလးက ရိုးရိုးေလးနဲ႕အရမ္းကို ေလးနက္တယ္ ကဗ်ာကို ႏွစ္သက္မိပါတယ္

lovelessguiter said...

အေမ႔ရင္ခြင္မွာ
အေမေခ်ာ့တဲ႔
သားေခ်ာ့ေတးကိုနားေထာင္ရင္း
ထမင္းဆီဆမ္းကို
အေမ႔ အိမ္ေလးမွာ
ျပန္စားခ်င္လွတယ္
လြမ္းသြားတယ္ဗ်ာ..။
တကယ္....

မိုးသား said...

အေမ အေၾကာင္းေရးတဲ့ကဗ်ာေတြဆို
ကၽြန္ေတာ္ အရမ္းဖီးလ္ျဖစ္တယ္...
ဒီကဗ်ာေလးက်ေတာ့ အမိမဲ့သား ေရနည္းငါး ဆိုတဲ့ စကားေလးကို ျပန္ၿပီး အမွတ္ရမိတယ္။
ေကာင္းတယ္အစ္ကို..
ေလးစားပါတယ္။
ၿပီးေတာ့ ကၽြန္ေတာ္လည္း အေမ့ကို လြမ္းတယ္။

ေတာင္ေပၚသား said...

ကဗ်ာေလးကုိ ဖတ္ျပီး ထပ္တူ ခံစားရပါတယ္