Saturday 20 March 2010

သားေပ်ာက္၍ မိဘမွာ ေသာကေရာက္

DVB ၁၈ မတ္ ၂၀၁၀
ရန္ကုန္တိုင္း ဒဂုံၿမိဳ႕သစ္အေရွ႕ပိုင္ၿမိဳ႕နယ္က ကေလးတဦး ၿပီး ခဲ့တဲ့ ေဖေဖာ္၀ါရီလကတည္းက ေပ်ာက္ဆံုးသြားၿပီး မိဘေတြက သက္ဆိုင္ရာ ရဲစခန္းကို တိုင္ၾကားခဲ့သလို လိုက္လံရွာေဖြေပမယ့္ အခုခ်ိန္ထိ မေတြ႕ေသးတဲ့အတြက္ စိတ္ေသာက ေရာက္ေနရ ပါတယ္။
ေပ်ာက္ဆံုးသြားတဲ့ ကေလးက ဒဂုံၿမဳိ႕သစ္အေရွ႕ပိုင္း ၁၃၃ ရပ္ ကြက္မွာေနထိုင္တဲ့ ဆ႒မတန္းေက်ာင္းသား ေမာင္လြင္မ်ဳိး ျဖစ္ၿပီး ေက်ာင္းသြားရင္း ေဖေဖာ္၀ါရီ ၈ ရက္ေန႔က ေပ်ာက္ဆုံးတာလို႔ ေမာင္လြင္မ်ဳိးရဲ႕ဖခင္ ဦးထြန္းဦးက ေျပာပါတယ္။ ေမာင္လြင္မ်ဳိးဟာ အသက္ ၁၂ ေက်ာ္ပဲ ရွိေသးတယ္။ အတန္းတင္ စာေမးပြဲကိုလည္း မေျဖလဲ့ဘူးလို႔ ဦးထြန္းဦးက ေျပာပါတယ္။
ေပ်ာက္ဆုံးသြားတဲ့သားကို ရန္ကုန္တိုင္းအတြင္းမွာရွိတဲ့ ကေလးထိန္းသိန္းေရး စခန္းေတြမွာ လိုက္လံ ရွာေဖြေပမယ့္ အ၀မွာသာေမးျပီး ျပန္လာခဲ့ရတာေၾကာင့္ အခုခ်ိန္ထိ သားကို ရွာမေတြ႔ေသးဘူး လို႔ ဦးထြန္းဦးက ေျပာပါတယ္။
“ကေနာ့္သားက အိမ္ကိုျပန္မလာေတာ့ က်ေနာ္တို႔လည္း လိုက္ရွာတယ္။ သူ႔ သူငယ္ခ်င္း အေပါင္းအသင္းေတြကိုလည္း လိုက္စုံစမ္းတယ္ေပါ့။ စုံဟမ္းေတာ့လည္း ဘယ္မွလဲ ရွာမေတြ႔ဘူး။ လု ငယ္သင္တန္းေက်ာင္းေတြလည္း က်ေနာ္ သြားရွာတယ္။ ေနာက္ စည္ပင္သာယာ ရဲတပ္ဖြဲ႔ကိုလည္း က်ေနာ္တို႔ ဟံသာ၀တီအ၀ိုင္း အဲဒီမွာလည္း က်ေနာ္ သြားရွာတယ္။ ေနာက္ ေခ်ာ္တြင္းကုန္း လုငယ္ သင္တန္းေက်ာင္းမွာလည္း က်ေနာ္ သြားရွာတယ္၊ ေနာက္ျပီးေတာ့ သီရိမဂၤလာေစ်းတို႔လို ကေလး အေလအလြင့္ေတြ အိမ္ေျပးကေလးေတြ ရွိတတ္တဲ့ ေနရာေတြလည္း က်ေနာ္ လိုက္ရွာတယ္။
“ဘယ္ေနရာမွ က်ေနာ္မေတြ႔ဘူး။ စံုေနျပီေပါ့ေလ၊ က်ေနာ့္ ထင္ျမင္ခ်က္နဲ႔ ပတ္၀န္းက်င္က လူ ေတြေျပာတဲ့ စကားအရ စစ္တပ္ထဲမွာပဲ ရွိႏုိင္တယ္ေပါ့။ ကေလးက ဘယ္မွလဲ သြားတတ္တဲ့ လာတတ္တဲ့ ကေလးလည္းမဟုတ္ဘူး။ မိဘနဲ႔ အတူပဲ သြားလာ တေယာက္တည္းလည္း မသြားဘူးတဲ့ ကေလး ျဖစ္ေနတယ္။
“သူ႔အေမဆိုလည္း ေတာ္ေတာ္ ခံစားရတယ္ေပါ့ေလ၊ မေအဆုိတာလည္း အရူးတပိုင္း ျဖစ္ေန တာေပါ့၊ က်ေနာ္လည္း အခုထိေပါ့ေလ အရူးတပိုင္းပါပဲ၊ က်ေနာ္တို႔မွာ ဘာလုပ္လုပ္ သားနဲ႔ပတ္သက္တဲ့ အိမ္မွာ အသံုးအေဆာင္၊ သူကိုင္တဲ့ ပစၥည္းေလးေတြ အကုန္လံုးကို က်ေနာ္တုိ႔ အုပ္ထားရတယ္။ က်ေနာ္တို႔ မၾကည္႔ႏုိင္ဘူး။ ေန႔ရွိသ၍ မေအလုပ္တဲ့သူက တငိုငို၊ က်ေနာ္က ေယာက္်ားျဖစ္ေပမယ့္ စိတ္ ေတာ့ တက္ႏုိင္သေလာက္ ထိန္းတာေပါ့ေလ။
“က်ေနာ္ ရဲစခန္းတိုင္ထားတာလည္း ဘာမွ ထူးျခားခ်က္ မရွိဘူး။ သူတို႔ဘာမွလည္း လုပ္မ ေပးဘူး။ အဲဒါ က်ေနာ့္အေနနဲ႔ က်ေနာ့္သားေပ်ာက္္တာကို ဘယ္လို ကူညီႏုိင္မလဲဆိုတဲ့ အကူညီမ်ဳိးကို ကူညီေပးႏုိင္မယ့္ အဖြဲ႔အစည္းမ်ဳိးကိုပဲ က်ေနာ္ အားကိုးျပီး လိုက္ျပီး အကုအညီ ေတာင္းေနတာ။
ေမာင္လြင္မ်ဳိးေပ်ာက္ဆံုးတာနဲ႔ ပတ္သက္လို႔ တတ္ႏုိင္သေလာက္ ကုိယ္တိုင္ လိုက္လံ စုံစမ္း မရတဲ့အဆံုး ကေလးစစ္သားအေရး ကူညီေဆာင္ရြက္ ေပးေနတဲ့ လမ္းျပၾကယ္အဖြဲ႔ေခါင္းေဆာင္ ဦးေအးၿမင့္ကို အကူအညီေတာင္းျပီး မေန႔က အုိင္အယ္လ္အို ရန္ကုန္ရုံးခြဲဆီ တိုင္ၾကားထားတယ္လို႔ ဦး ထြန္းဦးက ေျပာပါတယ္။
...

0 comments: