ပါ၀ါငွက္ ပံုျပင္
ဒီေန႔ ပထမတန္းမွာ အဂၤလိပ္စာဆရာမ ခြင့္တင္ထားတာ ေၾကာင့္ အခ်ိန္တခ်ိန္အားေနေသာ တတိယတန္း အတန္း ပိုင္ ျမန္မာစာဆရာ ဆရာခ်စ္ခင္မွ ၀င္ထိန္းေပးေနရ သည္။ ဆရာခ်စ္ခင္အေၾကာင္းကို သိေနေသာ ေက်ာင္း သားမ်ားက ႏႈတ္ဆက္ၿပီးသည္ႏွင့္ …
“ဆရာ ပံုေျပာျပ”
“ဆရာ ကဗ်ာဆိုမယ္” ဟု ေအာ္ၾကသည္။
ဟုတ္ပါသည္၊ ဆရာခ်စ္ခင္သည္ မၾကာခဏဆိုသလုိ သူပံုမွန္သင္ၾကားေသာ တတိယတန္းႏွင့္စတုတၳ တန္းတို႔တြင္ ပံုျပင္မ်ားေျပာျပေလ့ရွိၿပီး ကဗ်ာမ်ားကိုလည္း အမူအရာႏွင့္ သင္ျပေလ့ရွိသည္။ အခ်ိန္ တုိင္းေတာ့မဟုတ္၊ စာသင္ခ်ိန္တခ်ိန္လံုးလည္းမဟုတ္၊ ကေလးမ်ား သင္ခန္းစာ ခပ္ေလးေလးမ်ားကို သင္ၾကားၿပီးေသာအခ်ိန္ သို႔မဟုတ္ သူ႔စာသင္ခ်ိန္၏ ေနာက္ဆံုးမိနစ္မ်ားတြင္ ျဖစ္သည္။ ထုိ႔ေၾကာင့္ သူ႔ ပံုျပင္မ်ားမွာ တႀကိမ္တည္းႏွင့္ၿပီး႐ုိးမရွိ ဇာတ္ရွိန္တက္လာၿပီဆိုရင္ အခ်ိန္ေျပာင္းေခါင္းေလာင္းက ျမည္ ျမည္လာၿမဲ၊ ဒါသည္ပင္ သူ၏ ဗ်ဴဟာ၊ တခါတေလ တတိယတန္း ျမန္မာစာထဲမွ “ေစတနာ”တို႔လို စတု တၳတန္း ျမန္မာစာမွ“လူမႈ၀န္ထမ္းစိတ္”တို႔လို သင္ခန္းစာမ်ားကို သင္တဲ့အခါ ေဘးအတန္းကပ္လ်က္မွ ကေလးမ်ားက ပံုေျပာျပေနသည္ဟုထင္ကာ သူတို႔ ဆရာမမ်ားမသိေအာင္ နားေထာင္ေနတတ္ၾက သည္။ ကဗ်ာသင္ရင္လွ်င္လည္း တခ်ဳိ႕ကဗ်ာမ်ားကိုဇာတ္သံႏွင့္ဆိုလုိက္ေသးသည္။ဥပမာ စတုတၳတန္း မွ “ျမစ္ဧရာ”ကဗ်ာဆိုရင္ …
“ျမသားငယ္တဲ့ ေရ ယ မုန္ …..
ေငြလႈိင္းေတြ ျဖဴစြာႏွင့္ ….
ျမစ္ဧရာ နဒီေၾကာမွာ…
ေမ်ာ ေဟာ ေဟာ ေမ်ာၾကဒိုက္ပံု” တဲ့
“ေဟးလား ေမာင္တို႔ ဘာသာ ေလေလ့”ေတာင္ပါလုိက္ေသး၊ ဘာတဲ့ သူေျပာတာက ေလွေတာ္သံဆို လား၊ ေလွေလွာ္သံဆုိလားပဲ၊ သူကေလးေတြက တဟားဟားနဲ႔ ရယ္လို႔ေပါ့။ ဒီဘက္မွာ ဒါမ်ဳိးေတြက ၾကားရခဲတယ္မဟုတ္လား။ တတိယတန္းမွာဆိုလဲ “ဒိုးပတ္သံ”ကို သင္တဲ့အခါ ဘယ္ကယူလာမွန္းမသိ တဲ့ ဗံုတလံုးနဲ႔ ေရသန္႔ဗူးအခြံေတြနဲ႔ သံျပားေတြနဲ႔ အခန္းထဲမွာ တီးလို႔မရလို႔ ေက်ာင္းေရွ႕ကြင္းျပင္မွာ ထြက္တီးၾကတာ ကေလးႏွစ္ေယာက္က ကလုိ႔၊ အခုလည္းပထမတန္း ကေလးေတြက ကဗ်ာဆိုခိုင္း ပံု ေျပာျပခုိင္းေနၿပီ။(သူကလည္း သိပ္မေျပာခ်င္ မဆိုခ်င္ရွာပါဘူး)
“ဟုတ္ၿပီ ဟုတ္ၿပီ သားတို႔ သမီးတို႔ အဂၤလိပ္စာဆရာမ ဘာျဖစ္လို႔ မလာလဲ သိလား”
“မအားလို႔”
“ေနမေကာင္းလို႔”
“မသိပါဘူး”
ထင္ရာျမင္ရာ ေျဖၾကသည္။
“သားတုိ႔ သမီးတို႔ ဆရာမ ေနမေကာင္းဘူးေနာ္ ဆရာမအိမ္နဲ႔ နီးတဲ့ ကေလးေတြ သြားၾကည့္လုိက္အံုး ၾကားလား၊ သားတို႔ သမီးတို႔ သြားၾကည့္လိုက္ရင္ ဆရာမ တခါတည္း ေနေကာင္းသြားမယ္”
“ဟုတ္ကဲ့”
“ဆရာပံုေျပာျပေတာ့ေလ”
“ကဗ်ာဆိုမယ္”
ေအာ္ၾကျပန္သည္။
“ေအး ေအး ဟုတ္ၿပီ ဟုတ္ၿပီ ပံုျပင္နားေထာင္မယ့္သူ လက္ညႇိဳးေထာင္”
ကေလးအားလံုးလိုလို လက္ေထာင္ၾကသည္၊ မေထာင္သည့္သူက တေယာက္တည္း၊ လြယ္အိတ္ထဲမွ တစံုတခုကို ႏႈိက္ရွာေနသည္။
“ေၾသာ္ ဟို အေနာက္က သမီးက နားမေထာင္ခ်င္ဘူးနဲ႔တူတယ္”
ဒီေတာ့မွ ေစာေစာက ကေလးမေလး ေဘးဘီကို၀ိုက္ၾကည့္ၿပီး လြယ္အိတ္ထဲမွ လက္ကို ထုတ္ၿပီး ေထာင္လုိက္သည္။လက္ထဲမွ ဗိုလ္မ႐ုပ္ လက္ျပတ္ေလးပါလာသည္။ က်န္ကေလးမ်ားက သူမကို ၀ုိင္းၾကည့္ၾက ရယ္ၾကသည္။
“ဟုတ္ၿပီ လက္ျပန္ခ်ၾက ကဗ်ာဆိုမယ္သူ လက္ညႇိဳးေထာင္”
ေစာေစာတုန္းကေလာက္မမ်ားေတာ့ ကေလးသံုးပံုႏွစ္ပံုေလာက္သာေထာင္ၾကသည္။
“ဒါဆိုရင္ ပံုျပင္ေျပာျပမယ္ေနာ္”
“ေဟး”
ကေလးမ်ားေပ်ာ္သြားၾကသည္။ အေနာက္တန္းမွ ကေလးမ်ား မသိမသာ ခံုးမ်ားခြေက်ာ္၍ ေရွ႕သို႔ တိုး လာၾကသည္။
“ ဟိုး …… …… …… ေရွး .. ေရွး တုန္းက ….
မဲေဆာက္ၿမိဳ႕ေလးရဲ႕ ထုေထာင္းရပ္ကြက္ထဲမွာ ေမာင္ႏွမႏွစ္ေယာက္ရွိတယ္တဲ့ ”
ထိုသို႔ အစခ်ီၿပီး ကေလးအားလံုးကို မ်က္လံုးေ၀့ၾကည့္လုိက္သည္။ ဟိုကေလးမေလး လြယ္အိတ္ထဲျပန္ ႏႈိက္ေနျပန္သည္။ အ႐ုပ္ကေလးရဲ႕ လက္မ်ားကို ရွာေနပံုရသည္။ အနီးဆံုးရွိကေလးတေယာက္အား ဆရာခ်စ္ခင္ တိုးတိုးေလး ကပ္ေမးလိုက္သည္။ ကေလးကလည္းတိုးတိုးေလးျပန္ေျဖသည္။ ၿပီးေတာ့ ပံုျပင္ကိုျပန္စသည္။
“အငယ္မေလးနာမည္က ေကခုိင္၀င္းတဲ့”
ဟိုကေလးမေလး ေခါင္းေထာင္လာသည္ လြယ္အိတ္ထဲမွ လက္ကို အသာအယာထုတ္လုိက္ၿပီး ခံုေပၚ တင္သည္။ ကိုယ္ကိုလည္း ေရွ႕သို႔႐ို႕လာသည္။ က်န္ကေလးမ်ားက သူမအား လွည့္ၾကည့္ၾကသည္ ၿပီး ေတာ့ …
“ေကခုိင္၀င္း”
“ေကခိုင္၀င္း တဲ့ ဟိဟိ”
ဟုတ္ပါသည္။ သူမ နာမည္ပါပဲ၊ အခု ပံုျပင္ထဲေရာက္သြားၿပီ။
“သူအကို နာမည္က …”
ဆရာခ်စ္ခင္ ေယာက္က်ားေလးမ်ားဘက္သို႔ ၀ုိက္ၾကည့္ျပန္သည္။
“စားပလံုး ဆရာ စားပလံုး”
ကေလးႏွစ္ေယာက္သံုးေယာက္မွ ၀ုိင္းေအာ္ၾကသည္။ က်န္ေသာ ကေလးမ်ားတခ်ဳိ႕ ေထာက္ခံသည္။ ကေလးမ်ားအားလံုး စာပလံုး ဆိုေသာ ေကာင္ေလးဆီသို႔ မ်က္လံုးေရာက္ၾကသည္။ ထိုး စားပလံုးေလး က ပါးေဖာင္းေဖာင္းႏွင့္ ၿပံဳးၿဖီးၿဖီးလုပ္ေနသည္။
“သားနာမည္ စားပလံုး ဟုတ္လို႔လား”
“ဟုတ္တယ္ အဲ… မဟုတ္ဘူး ဆရာ”
“သူ ဆရာမ စာသင္ေနတုန္း မုန္႔ ခုိး ခိုး စားလို႔ ဆရာ”
“ဟုတ္လား ဒါဆို နာမည္ အရင္းက”
“မင္းထက္ေက်ာ္ပါ ဆရာ”
“အားပါး တယ္ေကာင္းပါလား မင္းထက္ေတာင္ေက်ာ္သြားတယ္ဆိုပဲ”
ကေလးမ်ားရယ္ၾကျပန္သည္။ ထံုးစံအတိုင္းေပါ့ သူလဲ ပံုျပင္ထဲ ေရာက္သြားၿပီ။
ဆရာခ်စ္ခင္ ရဲ႕ ပံုျပင္ အက်ဥ္းခ်ဳပ္ကေတာ့ မင္းထက္ေက်ာ္ နဲ႔ ေကခုိင္၀င္းတို႔ ေမာင္ႏွမအိမ္မွ SAW ေက်ာင္းသို႔လမ္းေလွ်ာက္လာ၊ လမ္းမွာ ေက်ာင္းမေနတဲ့ ကေလးတစုက ငွက္ကေလးတေကာင္းကို ခဲနဲ႔ ၀ုိင္းေပါက္ေန၊ ငွက္ကေလးေတာင္ပံထိၿပီး မပ်ံႏုိင္၊ သူတို႔ ေမာင္ႏွမ ႏွစ္ေယာက္ ၀င္တား၊ ဟုိ ကေလး အုပ္စုက မုိက္ၾကည့္ၾကည့္ၿပီး ရန္ေတြ႔၊ ေနာက္ေတာ့ ပိုက္ဆံ ႏွစ္ဘတ္နဲ႔ ငွက္ကေလးကို ၀ယ္လုိက္ရ၊ ငွက္ကေလးကို ေက်ာင္း၀င္းထဲက ပန္းခ်ဳံထဲမွာ ၀ွက္ထား၊ မိဘေတြမသိေအာင္ အစာခိုးေႂကြး၊ ေနာက္ နံနက္မွာ ငွက္ကေလးေပ်ာက္သြား၊ သူတို႔ေမာင္ႏွမစိတ္မေကာင္းျဖစ္ၾက၊ စေနေန႔ ေက်ာင္းပိတ္ရက္မွာ အေမနဲ႔ အေဖ အလုပ္သြားလို႔ သူတို႔ ေမာင္ႏွမႏွစ္ေယာက္တည္း အိမ္မွာက်န္ခဲ့တဲ့ အခ်ိန္ ငွက္ကေလး ျပန္ေရာက္လာခဲ့၊ ငွက္ကေလးက လူစကားေျပာ၊ သူက ပါ၀ါငွက္(၀ါ)ဆူပါငွက္ ျဖစ္ေၾကာင္း၊ ေမာင္ႏွမ ႏွစ္ေယာက္ကို ေက်းဇူးတင္ေၾကာင္း၊ ယခု ေက်းဇူးဆပ္ဖို႔ျပန္လာေၾကာင္းေျပာၿပီး ႏွစ္ေယာက္စလံုးကို ငွက္ကေလးက သီခ်င္းဆိုၿပီး ပါ၀ါႏွင့္လုပ္လုိက္ရာ သူတို႔ ႏွစ္ဦးစလံုးရဲ႕ လက္ေတြမွာ ေတာင္ပံေတြ ေပါက္လာ၊ ပါ၀ါငွက္ကေလးက သူတို႔ႏွစ္ေယာက္ကို မဲေဆာက္ၿမိဳ႕အႏွ႔ံႏွင့္ ေတာေတာင္စမ္းေခ်ာင္းေတြ ဆီ အတူတကြပ်ံသန္း၍ေခၚေဆာင္သြား၊ ၿပီးေတာ့ အိမ္ျပန္ပို႔ ငွက္ကေလးက သီခ်င္းတပုဒ္ထပ္ဆို သီ ခ်င္းအၿပီးမွာ ေမာင္ႏွမ ႏွစ္ေယာက္ဆီက ေတာင္ပံမ်ားေပ်ာက္သြား၊ ပါ၀ါငွက္ကလည္းႏႈတ္ဆက္၍ ျပန္ သြား။
ထုိ ပံုျပင္ကို ဆရာခ်စ္ခင္က သူ႔၀သီအတုိင္း ကေလးမ်ားႏွင့္ စကားေျပာလုိက္၊ ေကာင္းခန္းေရာက္ၿပီဆို ရင္ ေမာလိုက္တာကြာဟု ဆိုကာ ေရဗူးဖြင့္ေသာက္လိုက္ႏွင့္ အခ်ိန္က တနာရီရၿပီး သူ႔အတြက္ ဤအ တန္းတြင္း သင္ၾကားရန္ ဘာသာလည္း သီးသန္႔ မွရွိေသာေၾကာင့္ ပံုျပင္ကိုပဲ ဆံုးေအာင္ေျပာလိုက္ရ သည္။ ပံုျပင္ၿပီးေတာ့ …
“ကဲ အခု ပါ၀ါငွက္ကေလး ဘယ္ေရာက္ေနလဲသိလား”
“မသိပါဘူး”
“ေအး အခု ပါ၀ါငွက္ကေလး ဒီ အတန္းထဲ ေရာက္ေနတာ”
ကေလးမ်ား အတန္းထဲ ဟိုဟို ဒီဒီ လုိက္ၾကည့္ၾကသည္။
“ဘာငွက္မွလည္းမေတြ႔ဘူး”
တခ်ဳိ႕ကေလးေတြက ခံုေအာက္ငံု႔ၾကည့္ၾကသည္။ တခ်ဳိ႕ကေလးေတြက အေပၚသို႔ ေမာ့ၾကည့္ၾကသည္။
“ဟဲ ဟဲ ဟဲ ဘယ္ေတြ႔မလဲ ပါ၀ါငွက္ပါဆို ဟိုတေလာကပဲ ကိုယ္ထင္ျပမိလို႔ ဒီနားေလးမွာ ခဲမွန္ဖူးသြား ၿပီ”
“သားတို႔ပစ္တာမဟုတ္ဘူးဆရာ”
“ေအးပါ ေအးပါ ဆရာသိပါတယ္ သားတို႔ သမီးတို႔ အလိမၼာေတြခ်ည္းပဲ၊ အဲဒါေၾကာင့္ ပါ၀ါငွက္ကေလး ကလည္း ဒီတခါ သားတို႔ သမီးတို႔ တတန္းကေလးအားလံုးကို မဲေဆာက္ၿမိဳ႕အႏွံ႔နဲ႔ ေတာေတာင္စမ္း ေခ်ာင္းေတြဆီ ပို႔ေပးမလို႔လာတာတဲ့ လုိက္မွာလား”
“လိုက္မယ္ လိုက္မယ္ … ေဟး …”
“ကဲ အားလံုး မတ္တပ္ရပ္မယ္ ဟုတ္ၿပီ လက္ကေလးေတြကို ကားထား မ်က္စိမွိတ္ထားမယ္၊ ဟိတ္ … ဟိတ္ … မွိတ္ထားမယ္ေနာ္၊ ဖြင့္ၾကည့္တဲ့သူ က်န္ခဲ့မယ္”
ကေလးမ်ားအားလံုး တိတ္ဆိတ္လ်က္ ပ်ံသန္းရန္ အသင့္အေနအထား “ကဲ ပါ၀ါငွက္ သီခ်င္းဆိုေတာ့ မယ္ ေသခ်ာနားေထာင္ေနာ္”
ေျပာေနရင္း ေဘာင္ဘီအိတ္ထဲမွ ဖုန္းကိုႏႈိက္ထုတ္ၿပီး သံုးခ်က္ေလာက္ႏွိပ္လိုက္သည္။ ငွက္ကေလး မ်ားရဲ႕ေတးဆိုသံ စမ္းေရစီးသံမ်ားေရာႁပြမ္းပါရွိေသာ ဂီတသံစဥ္ခ်ဳိခ်ဳိေလး ညိမ့္ေညာင္းစြာ စီးေမ်ာထြက္ ေပၚလာသည္။
“ကဲ ကဲ ေတာင္ပံေတာင္ကို ခတ္ထားမယ္ ဟုတ္ၿပီ ဟုတ္ၿပီ”
ကေလးမ်ား ဆန္႔တန္းထားေသာ လက္မ်ာကို လႈပ္ခတ္လာၾကသည္။
“ခပ္ျမင့္ျမင့္ေလးပ်ံထား ဒါမွ အားလံုးကိုေတြ႔ရမွာ”
“မဲေဆာက္ေစ်းဘက္ပ်ံမယ္ေဟ့”
“ဟာ ဟိုမွာၾကည့္စမ္း ကေလးတအုပ္ေက်ာင္းလည္းမသြားၾကဘူး လမ္းေပၚမွာ ေဆာ့ေနၾကတယ္၊ ကားတုိက္ေတာ့မွာပဲ၊ ေဟာေဟာ တေယာက္ကသူမ်ားျခံထဲက သရက္သီးကို ခဲနဲ႔ပစ္ခ်ေနတယ္၊ ျခံရွင္ တုတ္ပုိင္းႀကီးနဲ႔ ထြက္လာၿပီ၊ … အဲ … ကေလးတအုပ္ထြက္ေျပးၾကၿပီ… ေတြ႔ၾကလားေဟ့ …”
“ေတြ႔ပါတယ္”
“မဲေဆာက္ေစ်းေပၚေရာက္ၿပီေဟ့”
“ဟာလူေတြအမ်ားႀကီးပါလား”
“ကေလးေတြ ဟိုနားတေယာက္ ဒီနားတေယာက္နဲ႔ ပိုက္ဆံလုိက္ေတာင္ေနၾကတယ္၊ တကိုယ္လံုး လည္း ေပေရေနတာပဲေဟ့”
“သူတို႔ ေက်ာင္းမသြားခ်င္ၾကဘူးလား မသိ”
“ကဲ .. ကဲ … ေသာင္ရင္းျမစ္ဆိပ္ဘက္သြားမယ္ေဟ့ ပ်ံထား ပ်ံထား”
ဂီတသံက စီးေမ်ာဆဲ ….
“ဟာ… လမ္းေတြမွာ အမႈိက္ေကာက္တဲ့ ကေလးေတြ မနည္းပါလား”
“သူတို႔မိဘေတြ ေက်ာင္းမထားဘူးလားမသိ ဒုကၡ ဒုကၡ”
“ကမ္းနားမွာ ကေလးေတြ ခရီးသည္ အထုပ္ေတြ လုလုၿပီး ထမ္းေနၾကပါလား၊ ခါးေတြက်ဳိးကုန္ေတာ့ မွာပဲ၊ ေဟာ့ … ကေလးတေယာက္ကို လူႀကီးတေယာက္ အထုပ္ေသးေသး တထုပ္ေပးၿပီး တုိးတိုးနဲ႔ ေျပာေနတယ္ ပိုက္ဆံ ၅၀ လည္း ေပးလုိက္တယ္၊ ဒီ ကေလးေနာက္ကို ရဲလုိက္သြားၿပီ ကေလးကို ဖမ္း လုိက္ၿပီ၊ ရဲက အထုပ္ကိုဖြင့္ေနတယ္… ဟာ … ျမင္းေဆးေတြပါလား”
ဆရာခ်စ္ခင္၏အသံက ဂီတသံႏွင့္ ေရာေႏွာလ်က္ ကေလးမ်ား၏ မ်က္ႏွာတြင္ အေရာင္အမ်ဳိးမ်ဳိး ပံုရိပ္ အမ်ဳိးမ်ဳိး။
ျမန္မာျပည္ႏွင့္ ထုိင္းႏုိင္ငံကို ျခားထားေသာ ေသာင္ရင္းျမစ္ကမ္းသို႔ ပ်ံသန္းၿပီးေနာက္ ကေလးမ်ားကို ပါ ၀ါငွက္ကေလးက ေတာေတာင္မ်ား စမ္းေခ်ာင္းမ်ားဆီသို႔ ေခၚေဆာင္သြားသည္။ သူတို႔ သစ္သီးမ်ားခူး စားၾကသည္၊ ပန္းမ်ားလည္းခူးၾကသည္၊ စမ္းေရးမ်ားလည္း ေသာက္ၾကသည္။
အခ်ိန္ေျပာင္းေခါင္းေလာင္းထုိးရန္ ၅ မိနစ္သာလိုေတာ့သည္။
“ကဲ အားလံုး အေမာ ေျပရင္ ျပန္ၾကမယ္ေဟ့”
“ဟာ စာဆိုသံေတြ ကဗ်ာဆိုသံေတြက ေကာင္းကင္ထိေအာင္ ၾကားေနရပါလား၊ ဘယ္ေနရာကပါလိမ့္” “SAW ေက်ာင္းကပါ ဆရာ”
“ဟုတ္ပ ဟုတ္ပ ဟိုမွာ ေက်ာင္းဆုိင္းဘုတ္ေလးၾကည့္စမ္း လွလိုက္တာ ကေလးေတြကလည္း အျဖဴ အျပာ ၀တ္စံုတူေတြနဲ႔ စာေတြဆိုေနလိုက္ၾကတာ လိမၼာေနေရာပဲ၊ ဟဲ့ … ဟ့ဲ အဲဒီေက်ာင္းက ဘယ္သူ ေတြေနတဲ့ေက်ာင္းလဲ”
“သားတို႔ေနတဲ့ေက်ာင္းပါ”
“သမီးတုိ႔ေနတဲ့ေက်ာင္းပါ”
“ကလင္ .. ကလင္.. ကလင္.. ကလင္”
“ေခါင္းေလာင္းတီးေနၿပီ တတန္းမွာ ဘယ္သူမွလဲ မရွိဘူး သခ်ၤာဆရာလာေတာ့မယ္ ခပ္ျမန္ျမန္ဆင္း ၾကေဟ့ …”
“ဟား ဟား ဟား ဟား ဟိ ဟိ”
“မဂၤလာပါ”
“မဂၤလာပါ ဆရာ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ ဆရာ”
(စစ္မုန္းေသြး)
အိုနာသေခရီးအစသို့ ကိုးရက်တာ..
2 months ago
6 comments:
Visiting your blog, very informative.
Cheers..
စာလာဖတ္သြားပါသည္။ အရမ္းေကာင္း၏ ေလးစားလ်က္ပါခင္ဗ်ာ း)
စာေလးကိုဖတ္ျပီး ဆရာနဲ႕ေက်ာင္းသားေလးေတြရဲ့ ေမတၱာရပ္၀န္းေလးထဲမွာ ကိုယ္တိုင္စီးေမ်ာသြားမိတယ္..
ေရာက္ပါတယ္ဗ်ာ..။
ေဟ့ က်လင္း ဆိုၿပီးေတာ့ ပါဝါနဲ႔လုပ္လိုက္တာ
ေဟေဟ ကေလးေတြနဲ႔အတူတူ မဲေဆာက္အႏွံ႔
ေရာက္သြားတယ္..။
အခုလိုေရးသားတင္ျပေပးတာ
ေက်းဇူးအထူးတင္ပါတယ္ဗ်ာ..။
ခင္မင္စြာျဖင့္
စည္သူ။
ေစာေရ..........
ငယ္ဘ၀ကိုေရာက္သြားသလိုခံစားရတယ္။
ဖတ္ရတာအရမ္းေကာင္းတယ္။
အျမဲအားေပးမယ္ေနာ္။
ခင္တဲ့
ဂ်ာမုန္း
ေလေပၚမွာ ပ်ံရင္ ေမွ်ာသြားတယ္ဗ်ာ... ေက်ာင္းေခါင္းေလာင္း က တီးတာ ေစာသြားတယ္ ထင္တယ္... ဖတ္လို႔ ေကာင္းတယ္ဗ်ာ... အားေပးလွ်က္ပါ။
ခြပ္ေဒါင္းေျမ
Post a Comment