Tuesday 11 November 2008

အေမ့ ေမတၱာ ေစတနာ



ကၽြန္ေတာ္သည္ စတုတၳတန္းတြင္ ပညာသင္ေနပါသည္။ ကၽြန္ေတာ္သည္ အေမေမြးၿပီးသည္ႏွင့္ အဘြား ႏွင့္ေနသည္၊ကၽြန္ေတာ္သည္ငယ္ငယ္ထဲကပင္အဘြားႏွင့္ေနသည္။

ကၽြန္ေတာ္သည္ အေမ့ရဲ႕ႏို႔ကိုမစို႕ခဲ့ရပါ။ ႏို႔ဘူးျဖင့္ႀကီးလာသည္။ အဘြားသည္ ကၽြန္ေတာ္တို႔ကိုခ်စ္ ခင္ ပါသည္။အဘြားသည္သားတို႔ကို ေမတၱာေစတနာထားပါသည္။အဘြားသည္ေန႔စားလုပ္ၿပီး ေက်ာင္းထား ေပးပါသည္။ အေမသည္ေနာက္အိမ္ေထာင္ျပဳလိုက္သည္။ သားတို႔သည္မ်က္ရည္က်ၿပီး ဆင္းရဲဒုကၡ ေရာက္ခဲ့ႀကသည္။အဘြားသည္ ဟိုးငယ္ငယ္ေလးတည္းက ေစာင့္ေရွာက္ခဲ့သည္။ယေန႔အခ်ိန္ထိ အေမ ကမၾကည့္ဘဲေနသည္။ အဘြားသည္ သားတို႔ကိုလုပ္ေကၽြးသျဖင့္ သားတို႔လည္းအဘြားကို ႏြားစာျမက္ ၀ိုင္း၀န္း၍ထမ္းေပးႏိုင္ခဲ့တယ္ ဒါေပမယ့္လို႔သားတို႔က သားတို႔အေမကိုခ်စ္ပါတယ္။ အေမကသားတို႔ကို မခ်စ္ဘူး။ အဘြားကသားတို႔ကို ဒီအေၾကာင္းေတြရွင္းျပရင္ အဘြားငိုတယ္။ ဒါေပမယ့္ ေမြးေမေမတၱာဆို တာကေတာ့ႀကီးမားပါတယ္။ယေန႔ခ်ိန္တြင္အဘိုးႏွင့္အဘြားသည္သားတို႔ကိုေစာင့္ေရွာက္သည္။

အဘြားသည္ ေက်ာင္းအပ္ေပးသည့္အျပင္ ေက်ာင္းစရိတ္ေတြကိုပါစိုက္ေပးရသည္။ အေမအနားမွာရိွၿပီး ေတာ့လည္း အဘြားကေတာ့မသက္သာလာဘူး ကၽြန္ေတာ္တို႔အဘြားသည္ သူ႔ရဲ႕ သားထက္ခ်စ္သည္။ အေမသည္သားတို႔ကို သံေယာဇဥ္တြယ္ပါသည္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔လည္း မိခင္၏ဂုဏ္ေက်းဇူးမ်ားကို လုိခ်င္ ပါသည္။ အေမသည္သားတို႔ကိုခ်စ္ပါတယ္။ သားတို႔သည္ အဘြားတို႔ကိုခ်စ္ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္လည္း အဘြားကိုခ်စ္ပါတယ္။

ေက်ာ္စိုး(စတုတၳတန္း)
SAW High School
(မိခင္ေမတၱာ ေခါင္းစဥ္ျဖင့္ စာစီစာကံုးၿပိဳင္ပြဲမွ...)

2 comments:

Anonymous said...

အေမ့ရဲ႕ေမတၱာငတ္မြတ္လို႕ ခံစားရတဲ့ေ၀ဒနာကို ကၽြန္ေတာ္တို႕ ေတြးေတာင္မေတြးၾကည့္ရဲခဲ့ပါဘူး၊ ကမၻာေပၚမွာ ႐ွိတဲ့ လူသားကေလးငယ္တိုင္း မိဘေမတၱာ ကို ခံယူရ႐ွိႏိုင္ပါေစဗ်ာ ... ဆႏၵမြန္ျပဳလွ်က္ ... ။

ေလးစားဂုဏ္ယူစြာျဖင့္

Anonymous said...

အေမ့ ေမတၱာ ေစတနာဆုိတဲ႔ စာစီစာကုံးေလးက ခံစားခ်က္ကုိ အျပည္႔အ၀နားလည္ေပးလုိ႔ရတယ္။ က်ေနာ္လည္းအဘြားနဲ႔ႀကီးျပင္းခဲ႔ ရလုိ႔ အဲဒီခံစားခ်က္ကုိ နားလည္တယ္၊ ႏုနယ္တဲ႔အရြယ္ေတြမွာထိခုိက္ခံစားရတာေတြက
ဘယ္ေတာ႔မွေမ႔ေပ်ာက္လုိ႔မေရာက္ေအာင္ ရွိေနတတ္တယ္ေလ၊ ဒါေပမယ္႕ အေမဆုိတာ ကုိယ္႔သားသမီးေတြကုိ ခ်စ္ၾကပါတယ္၊